piątek, 2 sierpnia 2013

Ptasie mleczko Wedel śmietankowe w białej czekoladzie




Na wstępie muszę zaznaczyć, że nie jestem wielką fanką ptasiego mleczka. Zazwyczaj przechodzę obok niego zupełnie obojętnie. Nie tym razem! Jako miłośniczka białej czekolady nie mogłam oprzeć się kupieniu tego smakołyku. Nie zniechęciła mnie nawet marka Wedel, której na co dzień unikam, bo przypomina mi czasy dzieciństwa, kiedy to w mojej szafce ze słodyczami była zawsze tylko czekolada Wedla i Prince Polo.

Do rzeczy: ptasie mleczko Wedla pachnie bardzo intensywnie białą czekoladą, co jest jego niewątpliwą zaletą - od razu cieknie ślinka. Czekolada, mimo tego, że Wedlowska jest naprawdę smaczna, odpowiednio słodka i nie kruszy się przesadnie. Niestety w kwestii nadzienia nie jest już tak dobrze. Owszem, jest miękkie i puszyste, ale smakowo do bólu nijakie. Nie wyczuwam w nim żadnego aromatu śmietanki, ani właściwie czegokolwiek co dałoby się zidentyfikować, poza cukrem, rzecz jasna. W połączeniu z delikatną w smaku białą czekoladą to nijakie nadzienie w żadnym wypadku nie zbliża mnie do niebiańskich rozkoszy, obiecywanych przez producenta. Może gdyby nadzienie było kokosowe efekt byłby ciekawszy, ale w tym przypadku całość jest po prostu mdła.


Pojemność opakowania: 380g
Kalorie: 458/100g
Kupione w: Biedronka

Ocena: 3/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz